Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej ul. Leśna w m. Stawiszyn (dz. nr 455)

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
26 lipca 2016

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

 

Na podstawie art. 93 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) informuję, że prowadzone przez Gminę i Miasto Stawiszyn z siedzibą w Stawiszynie, przy ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowy nawierzchni drogi gminnej ul. Leśna w m. Stawiszyn (dz. nr 455) " w trybie ZAPYTANIA OFERTOWEGO zostało unieważnione.

U z a s a d n i e n i e

Zgodnie z artykułem 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29.1.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

 

Burmistrz Stawiszyna

Justyna Urbaniak

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy i Miasta w Stawiszynie
Data utworzenia:2016-07-26
Data publikacji:2016-07-26
Osoba sporządzająca dokument:Lesław Luźny
Osoba wprowadzająca dokument:Damian Posiłek
Liczba odwiedzin:2135