Biuletyn Informacji Publicznej w Stawiszynie
Przebudowa drogi gminnej nr 325P w miejscowości Długa Wieś Druga o długości 660 m
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Stawiszyn, dn.13.06.2012 roku
PFiZP.271.1.2012
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na:
"Przebudowę nawierzchni drogi gminnej nr 325 P w miejscowości Długa Wieś Druga o długości 660 m"
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych Gmina i Miasto Stawiszyn informuje, że w przedmiotowym postępowaniu, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy:
ASBUD
Projektowanie i Wykonawstwo Roboty Drogowo - Budowlane
z/s Rajsko 2 , 62-860 Opatówek
Cena wybranej oferty: 119 795,36 zł.
Wybrana oferta spełnia wymogi SIWZ i uznana została za najkorzystniejszą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert. Cena - 100 %.
Poniżej przedstawiamy punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
Nr |
Firma (nazwa) nazwisko |
Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert |
|
Liczba pkt |
Razem |
||
1. |
Przedsiębiorstwo Drogowo - Inżynieryjne |
90.50 |
90.50 |
2. |
Przedsiębiorstwo Ulic i Mostów Sp. z o.o. |
80,20 |
80,20 |
3. |
"POL - DRÓG PIŁA" Spółka z o.o. |
75,90 |
75,90 |
4. |
SKANSKA S.A |
74,80 |
74,80 |
5. |
ASBUD Projektowanie i Wykonawstwo |
100,00 |
100,00 |
6. |
Zakład Budowlano - Drogowy "KALDROG" |
84,30 |
84,30 |
7. |
WTÓRNIK Roboty Drogowo-Mostowe Budowlane i Instalacyjne Wykonawstwo Projektowanie i Nadzory |
83,00 |
83,00 |
Burmistrz Stawiszyna
/-/ Robert Jarzębski
Odpowiedzi na pytania dotyczące SIWZ
Urząd Gminy i Miasta w Stawiszynie
ul. Szosa Pleszewska 3
62-820 Stawiszyn
tel. 62 75-28-079
fax 62-75-28-097
PFiZP 271.1.2012
Stawiszyn dn. 31.05.2012 r.
Odpowiedzi na pytania dotyczące SIWZ
Dotyczy ; przetargu nieograniczonego n a przebudowę nawierzchni drogi gminnej Nr 325 P w miejscowości Długa Wieś Druga o długości 660 m.
Gmina i Miasto Stawiszyn informuje , ze w związku z przetargiem wpłynęły pisma zainteresowanych firm następującej treści:
Proszę o udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
- Wykonawca zwraca się z prośbą do Zamawiającego o udzielenie informacji czy Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane w całym zakresie planowanej inwestycji.
- Wg. poz. 7 kosztorysu ofertowego warstwa ścieralna powinna mieć grubość 6,25 cm (gr. 5 cm x krotność + 1,25 co daje grubość 6,25 cm) natomiast wg. projektu - gr. 5 cm. Prosimy o jednoznaczne określenie grubości warstwy ścieralnej.
Wobec powyższego Gmina i Miasto Stawiszyn informuje, że:
Ad. 1
Burmistrz Stawiszyna oświadcza że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane w całym zakresie planowanej inwestycji
Ad. 2
Grubość warstwy ścieralnej wynosi 5 cm. Krotność jest zapisem w programie komputerowym drukowanym automatycznie.
Niniejsze wyjaśnienia są wiążące dla wszystkich uczestników postępowania
Burmistrz Stawiszyna
/-/ Robert
Jarzębski
Przebudowa drogi gminnej nr 325P w miejscowości Długa Wieś Druga o długości 660 m
PFiZP 271.1.2012
Stawiszyn: Przebudowa drogi gminnej nr 325P w miejscowości Długa Wieś Druga o długości 660 m
Numer ogłoszenia:170296-2012 ; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Stawiszyn , ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7528079, faks 062 7528097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.stawiszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 325 P
w miejscowości Długa Wieś Druga o długości 660 m.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 325 w miejscowości Długa Wieś Druga o długości 660 m, wyprofilowanie podłoża jezdni z wykopem równiarką koryta na początku trasy , wykonanie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir, granit) grubość warstwy 15 cm o powierzchni 2122 m kw., wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego ( gabro, melafir, granit) grubość warstwy 5 cm o powierzchni 2122 m kw., skropienie asfaltem nawierzchni drogowych o powierzchni 2122 m kw., wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno asfaltowych dla KR1-KR2, grubość warstwy ścieralnej w zagęszczeniu 5 cm o powierzchni 1990 m kw., formowanie poboczy z gruntu, plantowanie (obrobienie na czysto) poboczy,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o według SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o według SIWZ
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o według SIWZ
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o według SIWZ
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o według SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone , wykonawca powołujący się wiedzę i doświadczenie innych podmiotów ,powinien przedstawić dokumenty zgodnie z art.26 pkt 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia nie podlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty nie wymienione w pkt. III.4) albo w pkt. III.5)
Wypełniony formularz ofertowy z załącznikami, wypełniony kosztorys ofertowy, zaparafowany projekt umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana umowy może być dokonana: 1) w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w chwili zawarcia umowy, a w szczególności wystąpienia nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z umową lub wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, - z uwagi na niezależne od Strony umowy zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy, np. kierownika budowy i robót, inspektora nadzoru, osób reprezentujących strony ( w szczególności choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) - w przypadku zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu zawarcia umowy, 2) w przypadku zmian korzystnych dla Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stawiszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Stawiszyn, ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:11.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Stawiszyn, ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn / Sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
BURMISTRZ STAWISZYNA
Robert Jarzębski
Stawiszyn, dnia 24.05.2012 r.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy i Miasta Stawiszyn |
---|---|
Data utworzenia: | 2016-03-24 |
Data publikacji: | 2016-03-24 |
Osoba sporządzająca dokument: | Administrator |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 6098 |