Nabór na wolne stanowisko

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
9 marca 2017

BURMISTRZ STAWISZYNA

OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY

podinspektora ds. gospodarki gruntami i nieruchomościami

w Urzędzie Gminy i Miasta w Stawiszynie

  1. Wymagania niezbędne:
  • posiada obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 902);
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
  • wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym;
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej pół roku w administracji publicznej;
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych;
  • nieposzlakowana opinia.
  • podstawowa wiedza w zakresie przepisów:
    • Ustawa Kodeks Postępowania Administracyjnego;
    • Ustawy Kodeks Cywilny,
    • Ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    • Ustawa o gospodarce nieruchomościami.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • samodzielność, komunikatywność, kreatywność, dyspozycyjność, bezstronność, dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność wyciągania wniosków, stosowania prawa.
  1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  • prowadzenie spraw dotyczących tworzenia gminnego zasobu nieruchomości oraz spraw z zakresu gospodarowania i zarządzania nimi, w tym zbywanie, oddawanie w użytkowanie wieczyste, użytkowanie, dzierżawę, użyczenie oraz trwały zarząd,
  • przygotowanie dla utworzonego zasobu ewidencji nieruchomości, zapewnienie wyceny nieruchomości, planów wykorzystania nieruchomości, wniosku do sądu o ochronę posiadania lub własności, opracowań geodezyjno-prawnych i projektowych,
  • komunalizacja gruntów i prowadzenie ewidencji gruntów komunalnych,
  • załatwianie spraw związanych z darowizną nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa lub jednostki samorządu terytorialnego,
  • załatwianie spraw związanych ze sprzedażą, wydzierżawieniem albo oddaniem w użytkowanie wieczyste nieruchomości w drodze przetargu, przygotowanie materiałów związanych ze sporządzeniem dokumentacji przetargowej, współpraca w zakresie organizacji przetargów ze stanowiskiem do spraw zamówień publicznych,
  • załatwianie spraw związanych z rozwiązaniem umowy użytkowania wieczystego,
  • załatwianie spraw związanych z oddaniem samorządowej jednostce organizacyjnej, nieruchomości w trwały zarząd i jego wygaśnięcia lub przekazania między jednostkami,
  • załatwianie spraw związanych ze zmianą stawki procentowej opłaty rocznej i aktualizacja opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego,
  • załatwianie spraw związanych ze zmianą, aktualizacją oraz udzieleniem bonifikaty opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu nieruchomości,
  • załatwianie spraw związanych ze scalaniem i podziałem nieruchomości,
  • przygotowywanie postanowień zatwierdzających wstępny projekt podziału nieruchomości,
  • przygotowywanie decyzji zatwierdzających podział nieruchomości,
  • załatwianie spraw związanych z rozgraniczeniami nieruchomości (ustalenie przebiegu granic),
  • załatwianie spraw związanych ze stwierdzaniem nabycia prawa użytkowania wieczystego i przeniesienia własności budynków, innych urządzeń i lokali, dotyczących nieruchomości będących w dniu 5 grudnia 1990 r. w zarządzie komunalnych osób prawnych,
  • przygotowanie decyzji o przekształceniu użytkowania wieczystego nieruchomości osób fizycznych w prawo własności,
  • współdziałanie z księgowością budżetową w sprawach związanych z przyjmowaniem, wypłacaniem i egzekwowaniem należności pieniężnych z tytułu gospodarowania nieruchomościami,
  • oznaczanie nieruchomości numerami porządkowymi,
  • nadzorowanie umieszczania i utrzymania tabliczek z numerami nieruchomości oraz nazwami ulic i placów,
  • opracowywania materiałów dotyczących podziału administracyjnego oraz ustalania i zmian nazw miejscowości, granic administracyjnych,
  • prowadzenie spraw z zakresu nazewnictwa ulic i placów.
  1. Wymagane dokumenty:
  • list motywacyjny,
  • życiorys (CV),
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
  • kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  • kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
  • oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na ww. stanowisku,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.

Wymagane dokumenty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta Stawiszyn lub pocztą na adres Urzędu Gminy i Miasta w Stawiszynie, ul. Szosa Pleszewska 3, 62-820 Stawiszyn z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki gruntami i nieruchomościami", w terminie do dnia 24.03.2017 r.

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://www.bip.Stawiszyn.pl/) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Stawiszynie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej) oraz oświadczenia powinny być opatrzony klauzulą: „Wyrażam zgodą na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 922) i ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 902)” oraz podpisane.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Burmistrz Stawiszyna

   Justyna Urbaniak

 

Stawiszyn, dnia 09.03.2017 r.

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy i Miasta w Stawiszynie
Data utworzenia:2017-03-09
Data publikacji:2017-03-09
Osoba sporządzająca dokument:Mateusz Biadała
Osoba wprowadzająca dokument:admin
Liczba odwiedzin:2489